بررسی یخچال ساید بای ساید دوو مدل DES-2915
نوشته شده توسط : ارغوان

یخچال دوو چه امکاناتی دارد؟

این مسئله که یخچال دوو چه امکاناتی دارد سوال بسیاری از مصرف کنندگان می باشد که اعتماد کالا در بررسی کیفیت این یخچال به آن پرداخته است و در ادامه آن را خدمت شما ارائه خواهیم داد.

یخچال های دوو از نظر کیفیت و دوام هم تراز با یخچال های سامسونگ و الجی می باشند بنابراین بسیار مقاوم بوده و فروش خوبی در بازار دارند همچنین این یخچال ها از نظر ظاهر نیز بسیار زیبا طراحی شده اند و دارای تنوع بالایی هستند که مصرف کنندگان را علاقمند به خرید آن ها می کند. شما به وسیله یخچال دوو می توانید آشپزخانه ای شیک تر و مدرن تر داشته باشید.

آشنایی و بررسی تاریخچه کارخانه تولید کننده یخچال دوو

در ادامه شما را با تاریخچه کارخانه تولید کننده یخچال دوو بیشتر آشنا خواهیم کرد. برند لوازم خانگی دوو در سال ۱۹۶۷ درس شهر سئول کره تاسیس شد و کار خود را آغاز کرد، نام این برند از نام مدیر و مسئول آن گرفته شده است که به طور کلی شامل دو بخش عالی و woo می باشد.

شرکت دوو تا سال ۱۹۹۷ در قاره آسیا بعد از هیوندا بزرگترین شرکت کره جنوبی به حساب می آمد. این شرکت دارای بیش از ۲۰ زیرمجموعه و شرکت تابعه می باشد که همگی در مدیریت دوو هستند.

اکنون برند دوو دارای چند سایت جهانی بوده و در کشورهای مختلفی دارای نمایندگی می باشد همچنین این برند  لوازم خانگی اصل و محصولات دوو  را به سراسر دنیا بدون محدودیت ارسال می کند و با کیفیت ترین محصولات را ارائه می دهد .

 

مزایای یخچال دوو از نظر مصرف کنندگان این محصول

  • عمر مناسب
  • دوام عالی و بالا
  • ظاهری مدرن و شیک
  • بدون صدا بودن
  • کشوی مخصوص سبزیجات و میوه
  • طراحی دقیق
  • کنترل مکانیک دما

 

معایب یخچال دوو از نظر مصرف کنندگان این محصول

برند دوو مانند برند الجی و  برند سامسونگ ساخت کره می باشد به همین دلیل نمی تواند در ایران خدمات پس از فروش کاملاً صحیح و مناسبی داشته باشد همچنین گاهی نمایندگی های ایرانی در کار خود اهمال کاری و سهل انگاری می کنند و خدمات خوبی را به مشتریان ارائه نمی دهند به همین دلیل شاید می توان گفت تنها عیب یخچال دوو از نظر مصرف کنندگان این محصول این مورد می تواند باشد.

 

 

خدمات پس از فروش یخچال ساید بای ساید دوو مدل D4S-2915-Paramo

 

برند دوو مانند سایر برندهای خارجی در رابطه با خدمات پس از فروش یخچال های خود در ایران اقدام به بستن قرارداد هایی با نمایندگی ها در شهرهای مختلف کرده است و گارانتی و ضمانت نامه هایی را نیز به مشتریانش ارائه داده است

 

یخچال دوو با محصولات کدام برند ها در داخل و خارج از کشور در حال رقابت است؟

از آنجایی که برند دوو یک برند محبوب جهانی بوده است، رقیبان زیادی در داخل و خارج از کشور همچنان تلاش دارند تا به این برند برسند که ما در ادامه چند مورد از رقیبان آن را خدمت شما معرفی خواهیم کرد.

  • در خارج از کشور شرکت های سامسونگ، جنرال الکتریک و الجی رقیبان اصلی این برند در بازار محسوب می گردند.
  • به شما توصیه می کنیم تا برای مقایسه بهتر محصولات نگاهی هم به بررسی کیفیت یخچال جنرال الکتریک بیاندازید، تا متوجه شوید که آیا یخچال جنرال الکتریک ارزش خریدن دارد یا نه؟
  • در داخل کشور نیز برند های زیادی سعی دارند از نظر فروش خود را به یخچال دوو برسانند اما تاکنون برندهای اسنوا و سینجر را می ‌توان از این نظر تا حدودی رقیبان دوو دانست.

 

 

یخچال ساید بای ساید دوو مدل پارامو D4S-2915GW

یخچال ساید بای ساید دوو سری فرشلند مدل پارامو D4S-2915GW محصولی جدید و پیشرفته از مجموعه سری فرشلند دوو است.

این محصول ضمن طراحی مدرن خود، از نظر قیمت مقرون به صرفه است.

فروشگاه اینترنتی اعتماد کالا عرضه شده توسط سایت را با گارانتی اصلی شرکت عرضه می نماید.

.

 

ظرفیت داخلی

فضای داخلی یخچال ساید بای ساید دوو  مدل پارامو D4S-2915GW با تصوری که شما از یخچال فریزرهای معمولی دارید کمی متفاوت است.

مثلا محفظه مخصوص یخساز به نحوی روی درب فریزر تعبیه شده است که فضای فریزر بیشتری داشته باشید.

همچنین میتوان به عمق مناسب ساید بای ساید پارامو توجه داشت. طراحی این محصول امکان جابجایی راحت تر و کنترل فضای آشپزخانه در تناسب با کابینت های امروزی به کاربران ارائه می دهد.

 

رنگ و ظاهر یخچال

اگر به دنبال مدل های لوکس و همگام با آخرین تکنولوژی هستید، فروشگاه انتخاب کلیک این محصول را به شما معرفی می نماید.

یخچال فریزر پارامو با طراحی مدرن، استفاده از صفحه ال ای دی مدرن با طراحی گرافیکی و استفاده از لامپ های LED داخلی زیبایی خاصی را برای آشپزخانه شما به ارمغان می آورد.

ساید بای ساید پارامو برای هر درب یک دستگیره سرتاسری برای باز و بسته کردن دارد که هنگام استفاده دسترسی آسان تری را برای کاربر به ارمغان می آورد.

یخچال فریزر ساید بای ساید پارامو در سه رنگ سفید براق، سفید متالیک و استیل به مصرف کنندگان عرضه می گردد.

 

سامانه کنترل سرمایش الکترونیک Digital Cooling

ساید بای ساید دوو مدل پارامو همچون دیگر اعضای خانواده فرشلند مجهز به سامانه کنترل سرمایش الکترونیک است.

این سامانه مجهز به سنسورهای کنترل دمایی است که دما را داخل و بیرون یخچال تشخیص داده و به سامانه کنترل دیجیتال منتقل می‌کند.

دیجیتال کولینگ داده‌ها را تحلیل کرده و به کمپرسور منتقل می ‌کند.

کمپرسور با عملکرد بهینه، سرمایش مورد نیاز را تأمین کرده و بـا اسـتفاده از سـامانه هوشـمند الکترونیـک کنتـرل دمـا، میـوه و سـبزیجات و مـواد پروتئینـی بـرای مـدت طولانی‌ تـری تـازه، سـالم و پرطــراوت نگهداری می کند.

 

کمپرسور اینورتر دیجیتال Digital Inverter Compressor

کمپرسـور اینورتـر دیجیتـال بـا عملکـرد بهینه و قابلیــت کارکــرد در پنــج ســطح (تــوان خروجــی) کارایــی بســیار بالاتــری نسـبت بـه کمپرسـورهای معمولـی دارد.

کمپرسـور اینورتر نسـبت به کمپرسـورهای قدیمی و معمولی %23 انرژی بـرق کمتـری مصـرف مـی‌کنـد.

 

مدیریت هوشمند انرژی

نشــان +A یخچــال و فریزرهــای دوو بــه معنــای % 25 مصــرف کمتــر نسـبت بـه بهتریـن سـطح مصـرف یعنـی A اسـت و ایـن بـه معنـای کاهش هزینه ‌هــای خانــواده می‌باشد.

 

 امکانات

  • وزن کمتر
  • فیلتر ضد بو
  • آبسردکن اتوماتیک
  • محفظه نگهداری میوه و سبزیجات
  • طبقات بدون قاب مقاوم به شوک حرارتی

 





:: برچسب‌ها: بررسی یخچال ساید بای ساید دوو مدل DES-2915 , یخچال ساید بای ساید دوو مدل DES-2915 , مشخصات یخچال ساید بای ساید دوو مدل DES-2915 , کیفیت یخچال ساید بای ساید دوو مدل DES-2915 ,
:: بازدید از این مطلب : 350
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 آذر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: